Dagens Låt: Still Got The Blues(Live)

Jag är glad att jag hann se Gary Moore två gånger innan han gick bort.
Första gången kommer jag inte riktigt ihåg, det var typ 2001. Länge sedan.
Dock minns jag mycket väl när han spelade på Sweden Rock Festival 2010, sommaren innan han dog.

Spelningen fick blandade skurar.
De tyckte den gamle mannen inte hade någon show.
Va fan, Gary Moore, show!?
Han ska inte ha en show!
Han ska stå på scen, sjunga och smeka sin gitarr!
Vilket han gjorde riktigt jävla bra!
Faktiskt så bra att min vän som inte är något stort fan blev imponerad.

Hur som helst så är detta en utav hans absolut bästa låtar.
Har avgudat den många många år.
Enjoy!

Gary Moore - Still Got The Blues (Live)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: