Batman - The Dark Knight Rises

Ett fantastiskt avslut på en fantastisk triologi.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva utan att avslöja för mycket.
Nolan har verkligen lyckats med en tredje film och en jävligt bra slut på det hela.

Men jag är inte bara lycklig, jag är faktiskt en aning deppig eftersom detta innebär slutet.
Å andra sidan är det bra.
Bra att han inte gör fler bara för de spelar in pengar, att han följer sin vision.

The Dark Knight Rises är den bästa filmen på länge och en utav de bästa filmer jag sett på en väldigt lång tid.
Och nä, jag tycker inte den är bättre än The Dark Knight, men det förväntade jag mig inte heller.
Dock är den lika jävla bra som första filmen.
Liksom i de andra filmerna finns det vissa stunder jag inte gillar, men de vägs TUNGT upp utav det som är bra.

Jag är imponerad utav Tom Hardys tolkning utav Bane.
Han måste tränat sjukligt mycket och lyckas verkligen i sin roll.

Vill se igen
Lite smått mållös.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: