Uncharted 3/BF3/Skyrim/Zelda

För fan!
Det kommer så mycket bra spel nu att jag blir galen!
Jag var tvungen att köpa Skyrim idag även om jag inte klarat mitt Uncharted 3 än.
(Det har jag dock inom en väldigt snar framtid)
Uncharted som är snuskigt bra....vilket gör att mitt BF3 får lida.

Inte för att BF3 inte är ett fantastiskt spel utan för att jag blir så tagen utav storyn i Uncharted att jag bara måste spela vidare och se vad som händer.
Hoppas på att ha det avklarat innan helgen är slut och återkommer nästa vecka med vad jag tyckte!

Efter Skyrim (som lär ta ett år att klara...) så är det verkligen dags för Zelda.
Det har fått väldigt fina ord precis som de andra 3 spelen vilket är sjukt.
Så många SÅ bra spel på en och samma gång....
Jag behöver semester!

Se mer om Zelda här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: