Uncharted 3: Drake's Deception

Jag har sagt det förr men jag säger det fan igen.
Skaparna utav Uncharted borde ha skrivit manuset till senaste Indiana Jones.
Det är så här den borde ha varit.

Det har alltså äntligen varit dags för den tredje delen utav Uncharted.
Drake's Deception skiljer sig faktiskt ifrån de andra två en del.
Hur det skiljer sig avslöjar jag inte....inte mer än att en del utav spelet är en tillbakablick.
Men det är faktiskt mer än så.

Något som dock är sig likt är att det är fruktansvärt bra.
Uncharted har jag alltid förknippat med välgjorda spel med en hög budget.
Spel som inte bara är spel utan tar det steget längre.
Jag ser det lite som konst.

För det är verkligen äckligt bra och grymt snyggt.
Storyn är verkligen en klass för sig, det är inte många andra spel som lyckas fånga spelaren på det sätt som Uncharted gör.
Jag kan faktiskt inte tänka på något annat spel i samma kategori som kan mäta sig med det.

Just Uncharted 3 är faktiskt, som många andra sagt, det bästa i serien.
Jag förstår inte riktigt hur de ska kunna toppa detta i nästa...men det återstår att se.
Att beskriva ett spel som detta är riktigt svårt.
Det finns så mycket som gör det så jävla bra.
Miljöerna och storyn är en väldigt stor del.
Under spelets gång stannade jag ofta upp och bara beundrade allt som fanns runt omkring.
Fantastiskt.
Och tro mig, du kommer aldrig spela ett spel som detta.

Köp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: