Årets Spel

2011 har lätt varit ett utav de bästa spelåren någonsin och att välja ett spel är ungefär lika mycket ångest som att välja vilket man ska spela utav alla bra som kommit.
Några spel man absolut inte bör ha missat under året är:

Battlefield 3
Har du, mot förmodan och på något underligt sätt, missat BF3 så kan du lika bra skita i att spela tv-spel.
Det är så här ett krigsspel ska vara.
Jag älskar detta spelet och jag hade velat dela förstaplatsen så det också får vara med.
Fruktansvärt bra spel!

Uncharted 3: Drake's Deception
Jag vet inte var jag ska börja...
Den snuskigt bra grafiken?
De vansinnigt fina miljöerna?
Storyn som är sällsynt bra?
Att de lyckats förbättra serien för var spel de släppt?
Okej....där hade vi typ allt redan.
Spelet hade ett minus och det var att det tog slut för snabbt.
Köp, spela och njut!

Dragon Age II
Dragon Age var faktiskt löjligt bra.
Det är inte årets spel men man bör ha spelat det.
Både Uncharted och BF3 kommer före detta i listan men Dragon Age II var sjukt efterlängtat och värt var krona.
Ser man till speltimmar för pengarna slår det absolut Uncharted men mot BF3 är det totalt utan chans.
Det är lite som att låta Mike Tyson gå en match mot ett litet barn....

Så vilket är årets spel?
Ja va fan tror du!?
The Elder Scrolls V: Skyrim så klart!

Skyrim....åh, underbara Skyrim.
Det är så här ett äventrysspel ska vara.
Sjukt stort, öppet och intressant story.
Stor möjlighet att utveckla din lilla snubbe hur du vill och göra de uppdrag du vill....hur du vill.
Jag är fortfarande inte klar med spelet men jag har redan spenderat många timmar med det.
Dock tror jag att det är minst lika många kvar.
Jag lovar att skriva ordentligt om det när jag väl är klar!
Men vad du än gör...KÖP!

Dessa spel jag skrivit klassar jag som några utav de bästa som någonsin kommit.
Kul och intressant att alla kommit under ett och samma år.
2011 har jag även tagit mig i kragen, precis som du borde göra om du inte gjort det, och spelat Mass Effect 2.
Obeskrivligt bra.

Jag har tyvärr inte hunnit spela The Legend of Zelda: Skyward Sword (det är nästa på listan), L.A Noire och Rage ännu. Men jag tippar på att minst två utav de borde ha varit med här.
Jag tippar på att 2012 blir lika fyllt utav ångest utav att välja vad man ska spela..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: