MAG (PS3)

MAG har jag länge hoppats skulle bli riktigt bra.
Och jag vet inte riktigt, det ser inte hyper imponerande ut...
Och man verkar dö en HEL del.

Men samtidigt kan det vara jävligt skoj att vara så mycket folk.
Och det är alltid skoj med något nytt.
Men köper jag detta spelet för fullpris? hmm..
Dessutom, eftersom jag inte är hemma, så kommer jag nöja mig med nya Bad Company.
Speciellt eftersom jag måste köpa Modern Warfare 2 också..
Men Bad Company 2 är det spel som jag faktiskt tror kommer bli bäst.
Mer varierande än MW2...även om jag vet jag kommer älska det också.

Det blir intressant att testa vilket som är bäst sen.
Jag antar jag kommer spendera helt för många timmar med båda.
Men MAG?....hmm, njae, inte till fullpris, speciellt inte när det finns två andra jävligt bra spel. (snart i alla fall)
Även om jag egentligen vill ha det.

Att tänka på här är att spelet faktiskt får en sjua. Vilket absolut inte är något dåligt!



Kommentarer
Postat av: neophron

Jag tror att Battlefield Bad Company 2 kommer vara klart bättre än Modern warfare 2(trångt, stelt och tråkigt). har du testat att ladda ner demot på BF2? Om inte, gör det direkt , det är helt suveränt. lite svårare än BF1 innan man kommer in i det, men förbättrat på alla punkter.

MAG har fått rätt dåliga recensioner det lilla jag läst om det.

2010-02-22 @ 15:02:34
URL: http://dungeonmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: