Ladda hem filmer är minsann olagligt!

Är det bara jag som inte förstått det här med "reklamen" om nerladdning innan filmer?
Du köper en film, sätter på, också är det samma skit var gång.
"You wouldnt steal a car" bla bla bla....nerladdning är olagligt.

Är det då bara jag som tycker att de vänder sig åt fel folk?
Eftersom jag ser skitet så innebär det att jag köpt filmen.
Om jag köpt filmen är jag inte precs rätt målgrupp för jag har betalt för min film!
Jag vill inte se något jävla skit om nerladdning!

Det är galet!
"Du vet väl att man ska köpa film! Du har gjort det men jag säger det till dig ändå. Köp film, inte ladda ner!"

Riktigt retarded

Jag ser det faktiskt lite som ett hån.
"Du vet att du kan ladda ner filmen istället va? Det är olagligt men vi vill driva dig till vansinne så du gör det ändå. Då slipper du se detta pisset. Ladda ner den. Do it!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: