Mr.Happy

Det kom in en man på jobbet idag, 80+

"Har ni skivan Farväl Mr.Happy?"
- Nä det tror jag inte, ska söka.......nej, tyvärr.
"Inte!? Det var ju synd..."
- Ja tyvärr, vi minskar ner på vårt sortiment.
"De skrev om den i tidningen ju.....den verkar skit!"
-.....
"Ja du förstår, JAG vill inte ha den, men min tjej kicka ut mig för ett tag sedan och jag hade velat skicka den till henne. Hon brukade kalla mig Mr.Happy.
Man får inte vara dum! Hon kan gott ha skitet!"

HAHAHA!
Så JÄVLA bra, han var riktigt riktigt cool och fick mig att le halva dagen.
Tack för det, I love you old man! :D

image27
Inte riktigt samma Mr.Happy men vad fan ger dig rätt att lipa om det!?


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Haha.. skön kommentar!

2008-03-15 @ 00:55:06
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: