Ja men där slog du minsann huvudet på spiken!

Jag gick i min egen värld, på väg hem när jag såg en hemlös kärring stå och prata med sig själv.
Hon mumlade saker om som "Ja, det är fan sant" och "Vad gör han DÄR?"

När jag passerar henne gapar hon "Jävla råtte jävel!!"


Och det är faktiskt sant.....jag är född i råttans år....hur visste hon det?

Det måste såklart vara så att denna kvinna är vår frälsare, vår herre har åter kommit till jorden!
Vad skulle det annars vara?


image26


Typiskt för en hemlös person är det stora huvudet och den väldigt centrerade näsan.
Näsan som också är något större än hos en vanlig människa.  De har ofta dåliga tänder efter bristen på tandhygien. Hudens färg beror på årstid och hur ofta de kan tvätta sig.
M
er info om de kan du hitta på http://sv.wikipedia.org


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: