Dagens Låt: Dream On

Helt sjukt bra musik.
Helt sjukt bra sång.
Helt galet bra text.

Kort och gott en helt underbar låt.
Aerosmith - Dream On är en låt jag tycker alla borde ha hört innan de trillar av pinnen.
En låt med hopp.

Steven Tyler är en av de coolaste/bästa sångare jag vet.
De första åren var hans röst inte mycket att hurra för men den har bara blivit bättre och bättre med åren.
Aerosmtih är ett band som alltid varit riktigt stora i mitt hjärta och de har många pissigt bra låtar.

Det är inte den bästa live versionen, men den bästa jag kunde hitta.
Och jag ville inte ta orginal låten eftersom sången inte är alls lika bra där.
Anyway, bara blunda och lyssna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: