Dragon Age: Origins - Awakening

Så ja, jag var tvingen att skaffa Dragon Age: Origins - Awakening.
Detta tillägg kostar 399:- jävla spänn och jag undrar fortfarande om det egentligen var värt det....
Men jag betalade lite för mitt spel så jag antar att de ihop kostade som ett vanligt, jag försöker se det så i alla fall.

399:-
är i alla fall ett rätt bra överpris enligt mig.
Även om detta är ett jävligt bra tillägg så är det faktiskt bara just ett tillägg.

Spelet i sig är jag riktigt nöjd med!
Det är ganska långt och det är bra uppdrag.
Jag stör mig bara lite på att man inte kan ha med sig sina "vänner" från vanliga spelet.
Det är bara du kvar.....typ.

Kort så handlar det om att du dödat demonen och allt ska vara frid o fröjd.
Det är det inte....så du får helt enkelt leta upp vad det är som kukat ur och fixa det.
Spelar man bara huvudspelet och inte sidouppdrag här så misstänker jag att spelet är jävligt kort och verkligen inte värt pengarna.
Men å andra sidan, gör man bara det ska man inte spela spel som detta...

Awakening var ett jävligt bra spel och jag gillar det, vill inte det ska ta slut.
Men det känns lite som att man inte ska lägga så mycket pengar på detta om man inte är ett riktigt fan.

Har även spelat Warden's Keep och The Stone Prisoner, två små och billigare tillägg.
Dock är de riktigt bra, gillade speciellt Stone Prisoner men båda är väldigt korta..

Nu får jag vänta på fredag och Fallout: New Vegas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: