Europe live 16/7 2010 - Svedala Rock

Fjädre gången jag ser Europe och jag kan ärligt säga att de blir vassare och vassare för var år.
Jag undrar hur länge det kommer hålla i sig.
Men jag är fruktansvärt glad så länge det varar!

Europe 2010 är riktigt jävla bra.
Bandet glädje utav att stå på scen smittar av sig väldigt mycket på publiken.
Jag vet inte hur många gånger jag ser Joey Tempest le med ett stort smile.
Mannen med den fantastiska rösten...jag har sagt det hur många gånger som helst, han ÄR en utav världens bästa sångare och en jävligt bra frontman.

De blandade låtar från alla skivor och körde bara riktigt bra låtar..
Grymt att höra New Love in Town live för första gången och ännu en version utav Carrie.
Önskar de hade spelat In My Time....men det förväntade jag mig inte att de skulle heller...men det hade varit hur bra som helst.

Det finns INGET att klaga på, Europe ligger verkligen på topp och hade de spelat imorgon igen hade jag gått dit.
Hade velat höra lite udda låtar, de har många som är väldigt bra som de aldrig kör.
Jag vet inte vad mer jag ska säga....det var fantastiskt jävla bra.
Det var coolt att de bakade in en Marley låt och Heaven and Hell med Black Sabbath!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: