Megadeth - Th1rt3en

Då var det dags igen.
Onkel Mustaine har satt sig ner och knåpat ihop en ny skiva.
Denna gången med det, ganska så b, namnet Th1rt3en.
Men även om namnet på plattan inte är det bästa så kan detta faktiskt enligt mig vara en utav de bästa skivor som någonsin kommit från Megadeth.

Jag avgudar The System Has Failed (2004) och detta känns som en uppföljare till den skivan.
Den nåt inte riktigt upp till samma nivå men ligger precis under.
Gamla Megadeth är inte min favorit, jag gillar det senare.
Även om de första skivorna är bra på sitt sätt så tycker jag mer om System, Th1rt3en och Youthanasia.

Th1rt3en är faktiskt så pass bra att jag skulle klassa den som en utav årets bästa släpp.
Fruktansvärt nöjd!
Lyssna på Black Swan och 13 så bör du förstå vad jag pratar om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: