Eddie Vedder - Ukulele Songs

Eddie Vedder, mannen från Pearl Jam, har släppt en ny soloplatta.
Den är ganska annorlunda från hans förra som var ett soundtrack till Into The Wild.
Jag vet faktiskt inte vilken utav skivorna som är bäst...

Ukulele Songs
är precis vad det låter som.
En skiva baserad på Ukulele.
Vissa kan ju tycka det är ganska märkligt men jag gillar det och hela plattan är väldigt avskalad.
Så som jag gillar det.

Låtarna är oftast ganska korta men det är inget som stör mig.
Hellre det än att de blir sämre för att fylla ut.
Dock finns det många grymt bra låtar.
Sleepless Nights är en utav favoriterna.
En lugn och fin duett.
Samma gäller Tonight You Belong To Me.
Skivans bästa låt är nog antagligen Without You.
Fruktansvärt bra.

Vill du ha en lugn och skön skiva som är ganska avslappnande att lyssna på så ska du verkligen köpa denna.
Gillar du Eddie Vedder och gillade Into The Wild så kommer du inte bli besviken!
Ett plus är det snygga fodralet som känns lite påkostat.
Köp!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: