The Hobbit

Filmen The Hobbit som är en bok tillhörande "Ringens värld", som mest är känd för "Sagan om Ringen"-triologin, har fortfarande inte fått någon datum för när de kan börja spela in.
Det är riktigt jävla lame.
Ännu en gång handlar det om rättigheter och nu verkar det vara bolaget som yrar och är osäkra på sin framtid.
Jag förstår dock inte problemet.
Spelar de in dessa två filmer kommer de gå med hur mycket som helst i vinst.

Hörde även rykte om att Guillermo del Toro nu hoppas av filmen och bara kommer fortsätta skriva manus.
Ganska sjukt faktiskt men speciellt tråkigt.
Jag gillar hans filmer (med undantag för Hellboy...) väldigt mycket.
Pans Labyrinth är riktigt bra!


Så detta börjar kännas lite som Guns N Roses - Chinese Democracy.
Jag hoppas bara de en vacker dag får tummen ur sitt rövhål och påbörjar det hela.
Det finns väldigt väldigt många fans runt om i världen som vill se dessa två filmer.....även om jag hade varit nöjd med en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: