Ratchet & Clank: A Crack in Time (PS3)

Då är Ratchet & Clank: A Crack in Time färdigspelat och jag kan gå på nästa spel.
Så hur var det?

Gillar man förra spelet, Tools of Destruction så kommer man även att gilla detta.
Jag skulle till och med kunna påstå att detta är bättre.
De har tagit allt bra med ToD och gjort det ännu bättre!

Nu kan du utforska rymden och flyta omkring själv på ett mycket roligare sätt.
Besöka småplaneter och samla zonier och guldmuttrar (som för övrigt är skruvar?)
Det finns några nya bra vapen, men för det mesta är allt sig likt.

Det finns även lite nya saker med Clank.
Man spelar rätt mycket med honom ensam.
Men jag vill inte avslöja för mycket.

A Crack in Time är ett jävligt bra spel som jag absolut inte blev besviken på.
Ratchet & Clank fortsätter vara ett utav mina favorit spel och är fortfarande ordentligt snyggt och fruktansvärt kul.
Värt var krona!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: