The Sounds - Something To Die For

The Sounds är inte precis ett band som jag älskar. Men de är jävligt ok och jag såg faktiskt fram emot att ha något nytt att lyssna på på jobbet. Det ändrades dock snabbt när jag satte i skivan och blev förvånad över det horribla ljudet som strömmade ur högtalarna.
VAD FAN ÄR DETTA!?

Efter ca en minuts lyssning hade jag redan insett att skivan sög.
Det låter inte som det Sounds, hade det inte varit en bild på de på baksidan så hade jag fan trott att detta var ett annat band som också heter The Sounds.
Denna skivan är verkligen skit!
Jag lyssnade på typ tre låtar sen stod jag inte ut med.

Så det finns en möjlighet att där är några bra låtar där, att de kanske har sin egen vanliga stil på några spår på plattan.
Men jag tänker inte utsätta mig för skitmusik för att kanske hitta nån bra låt.
Vad tänkte de?
Försöker de apa efter Lady Gaga?

Totalt jävla värdelöst.
Vill du veta vad jag pratar om så lyssna på första spåret på Spotify.....men då gör du det på egen risk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: