Foo Fighters - Wasting Light

Foo Fighters har äntligen släppt sin nya skiva Wasting Light och jorden har blivit en lite bättre plats ännu en gång.
En riktigt bra skiva även om jag inte trodde den skulle vara det.
Det snackades om att de skulle bli "gamla" Foo Fighters igen och jag vet i fan, jag gillar mer det senare...

Jag hör hur som helst inte någon skillnad.
Det låter som det ska och det låter riktigt bra.

Ett stort (über stort) minus är låten White Limo.
WTF!?
Hur hitta denna låten in på skivan?
Det är en sån låt som förstör lyssnandet när man bara sätter på skivan hemma.
Den är störig, den är dålig, den är vrålig.

Hittills har jag verkligen fastnat för låtarna Walk, Miss the Misery och Arlandria.
Riktigt bra och riktigt mycket Foo!
Jag är sjukligt peppad inför konserten i sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: