Den Där Jävla Svininfluensan...

Happ, jag gillar verkligen det här med att det kommit fram att WHO fan är köpta.
Dessa personer ska ta ställning för världens bästa, för att vi alla ska må bra och vara friska.
Nu har ju en massa personer där koppling till vaccinföretag.
Hmmm, för det är ju inte så att svininfluensan gjort så att ett miljontals människor vaccinerat sig?
Och det är inte så att dessa vaccin kostar en jävla massa pengar?
Nä då, de företagen påverkas nog inte alls utav sånna beslut.
Dessutom hålls dessa personer hemliga?
Varför i helvete då?
De bör vara offentliga personer och bör undersökas precis som alla andra.

Ännu en gång blir man inte chockerad utav hur jävla mycket as människor är.
Ännu en gång visar världen att pengar är allt som spelar någon roll.
Folk gör vad som helst för pengar.

Det är som jag sagt hela tiden, svininfluensan är en jävla hajp.
Det är panik, lögner, överdrivande.
Dessutom litar jag inte på ett framstressat vaccin.
Det är farligt, folk blir sjuka, men det är inte mycket värre än allt annat som finns.

Så, there, jag skrev om svininfluensan, nöjd nu?
Trött på allt jävla tjat om det.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

såå hajpat, nog det mest uttjatade ever, jag skulle skriva något smart om det... men det glömde jag faktiskt ;<

2009-12-20 @ 10:12:34
URL: http://justdare.blogg.se/
Postat av: fdf

Du har ju fan helt rätt!

2009-12-25 @ 13:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: