Dagens Låt: Let The Children Play

Jag är som jag tidigare sagt ett sort Europe fan.
Överlycklig över att de släpper ny skiva i år!

Joey Tempest har antagligen sveriges bästa röst, det framgår inte alltid men det finns där...
Och John Norum, är som jag sagt tidigare en utav världens absolut bästa gitarrister.

Denna låten är från förra skivan Secret Society, en skiva som är hyffsad, inte svin bra men ändå bra.
Vissa låtar sticker ut, som denna....gillar när kören kommer in och gillar refrängen som fan.

Grym!

Europe - Let The Children Play



It's not where we're coming from It's how we turn from here
We know where we want to go
We just need the line, to get us there



Kommentarer
Postat av: JULIA AMANDA

Haha, vad roligt att du gillar det! Din fina kommentar fick ett stort leende till följd ;D

Tack!

2009-01-31 @ 17:31:31
URL: http://juliaamanda.blogg.se/
Postat av: Heyli

okej, vi får hoppas på det :)



alltså jag tror jag verkligen missat nåt, låtarna är ju jättebra, särskilt if i die tomorrow! det är så bra när man får tips såhär, annars hade jag aldrig kommit på att ens lyssna på dom för jag har så svårt att börja, finns ju så mycket så vart ska man börja liksom..

2009-01-31 @ 17:36:27
URL: http://heyli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: