U2 - No Line On The Horizon

Lyssnade på nya U2 skivan, No Line On The Horizon hela morgonen..
Måste faktiskt säga att jag är impad.
Mycket bättre än jag hade väntat mig!

Fastnade för låten Moment Of Surrender direkt, typisk U2 låt. Men det är så det ska vara!
Förstår inte varför de valt Get On Your Boots som singel....nog lätt den sämsta låten på hela skivan..vad fan är det med folk!?

Låten som jag absolut tyckte var bäst är dock Cedars Of Lebanon.
Riktigt riktigt bra och ordentligt bra text!
Sjukt skön känsla i låten även om man genom hela låten bara väntar på att den ska explodera...vilket den inte gör.
Men as bra ändå...

Läste i sydsvenskan att de var besvikna, fuck you säger jag, jag förväntar mig ingen dunder mega super jätte bra skiva, det är det inte heller, men det är en bra skiva och då är jag nöjd.
Gör nog faktiskt ingen besviken.

Imorgon går den att köpa , även om den egentligen skulle släppas på måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: