Sista gången

Precis kommit hem, varit och tränat.
Faktiskt för den sista gången på Friskis.
Det har varit ball och ibland jobbigt.
Men nu flyttar jag (och antagligen Tiger) och får hitta ett nytt ställe.
Behöver även ragga upp någon annan att träna med snart....lite tråkigt men that's life.

Blir nog en vecka utan träning nu, pilla med flytten och T är inte hemma.
Kan va skönt med en liten paus även om det ger ångest!

Jag kommer att sakna kisspatrullen, dancing bow, hönan och de andra sköna barnen som tränar på Friskis.
Stay classy!

Idag ska jag putsa fönster, sen är det jobb. Adios!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA, men mest av de alla kommer jag fan att sakna dancing bow, HAHAHAHA

2009-02-25 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: