Dagens Låt: That Was Yesterday

Pink Cream 69 är för många ett helt okänt band.
Jag har lyssnat på de ett antal år efter att min bror köpte skivan Sonic Dynamite.
Sedan var jag fast....

Deras spelning på Sweden Rock Festival var riktigt sinnes bra och det var där jag hörde denna låten för första gången.
En konsert som var väldigt över förväntan och något av det bästa jag varit på. (och jag har varit på jävligt många)
I låten sjunger han "Can you tell me why the sun dont shine"...och precis när de raderna kom under konserten så sprack himlen upp och solen sken...grymt!

Sångaren var en mix mellan Joakim Cans (HammerFall) och Vince Neil (Mötley Crüe), en riktigt cool snubbe.
Nä, de får fan ta och spela i Sverige nu igen!

Enjoy!

Pink Cream 69 - That Was Yesterday


Kommentarer
Postat av: Becka

Kommer ihåg när du tipsade mig om dem efter att du varit på Sweden Rock! Det är jag tacksam för :) De är så jäkla bra!

"That was yesterday" kommer jag nog aldrig sluta att tycka om.

2008-10-01 @ 16:40:05
URL: http://boojkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: