Ratchet & Clank Future: Tools Of Destruction

Igår klarade jag minsann Ratchet & Clank Future: Tools Of Destruction till PS3.
Det var faktiskt ett riktigt bra spel!
Förvånande bra faktiskt, mycket bättre än jag hade väntat mig.

Det är ett riktigt snyggt och roligt platformspel med en massa extra saker man kan samla/hitta.
Spelet går att spela med svenska röster och för en gångs skull är det bra översatt!
Rösterna passar och de låter inte helt fjantiga.
Klart det blir lite barn varning när det är på svenska, men det håller!

Jag gillar att spelet är fyllt med en massa humor och sköna karaktärer
Allt som allt är det ett bra spel rakt igenom.
Jag försökte fundera på lite saker som var kassa, men kan inte riktigt komma på någon.
Möjligtvis det här med att man måste klä ut sig till Pirat och dansa för att bli insläppt på vissa ställen.
Visst, det var lite halv skoj de första gångerna men sen blir det bara drygt.

Tools Of Destruction är absolut värt pengarna och ett av de bästa spelen jag spelat på länge.
Jag får ta och köpa Ratchet & Clank Future: Quest for Booty så småning om, som är en mini uppföljare.

Nu kära barn blir det dock Lego Batman!
Det damp ner i min brevlåda idag så jag vet absolut vad jag kommer göra de kommande dagarna.

Cheers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: