Det var ju fan på tiden!

Jag hatar att Sverige är helt efterblivet.
Jag har varit stolt ägare till min Futurama box, innehållande säsong 1-4, i flera år nu.
Vet inte ens hur länge det är, minst 3.
De släppte den på play.com och jag var absolut tvungen att köpa den direkt.

I efterblivna Sverige släpps dock inte den boxen förän nu till jul!
Varför ska det ta så jävla lång tid för allt!?
Säsongerna har ju funnits löst jätte länge.
Skit som vanligt!
Dessutom verkar det nästan som om denna boxen är annorlunda vilket för mig lack.
Är den snyggare så ska någon dö!

Billigt dock tycker jag.
799:- på cdon vilket är jävligt okej.
Speciellt med tanke på att det antagligen är den bästa serien som någonsin skapats.
Jag älskar nog faktiskt Futurama mer än Family Guy, Simpsons och South Park.
Det är så jävla klockrent och Bender är min gud.

Köp!


Antagligen det bästa jag har i min filmsamling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: