Chinese Democracy

Nu är det alltså äntligen bestämt.
Guns N Roses kommer med sin skiva Chinese Democracy den 24e November.

Jag tror att skivan är riktigt bra även om deras singel suger pung.
Av de låtar jag hört så är den låten dock helt klart sämst så jag förstår inte riktigt varför de släppte den som singel...men men.
Axl har alltid varit sjuk i huvudet och det är väl bara ännu ett bevis.

Gött att Dr.Pepper slagit vad om att skivan inte skulle komma i år.
Om den gjorde det skulle de bjuda alla amerikaner på en läsk.
Antar de kan känna sig ganska butt-fucked nu men det är coolt att de håller det de lovade.


Ser verkligen fram emot detta även om jag tror många Guns fans kommer bli besvikna.
Eller besvikna och besvikna, tror inte att de har några förväntningar av psyho Axl.



Är du sugen på att höra deras singel så gör det här www.gunsnroses.com


Kommentarer
Postat av: Anonym

De borde inte få heta guns längre

2008-10-31 @ 19:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: