Arn - Tempelgossen

http://www.alltomstockholm.se/Artikel.aspx?bid=1219583&kid=3

Jag blir fan lack!
"Satsningen är rolig för filmsverige. Lyckas inte det här blir det svårt att göra stora satsningar framöver. Det borde vissa korkade recensenter begripa"

Jaha, men ska de börja ljuga i sina recensioner bara för att Sverige ska kunna spy ut fler skit filmer?
Har inte sett den så ska inte säga något, men svensk film är till 99% ren jävla skit och de är väldigt bra på att misslyckas med allt. Inse fakta ffs! Det kanske finns ett skäl till att Sverige inte ska göra stora satsningar!?

Tycker någon att filmen är skit så får de ju säga det, sen om producenten blir ledsen så får han väl fan byta jobb då om han inte klarar av kritik.
Självklart tycker HAN att den är bra, annars hade han (förhoppningsvis) inte gjort den.

"Åååh, hela musikvärlden är idioter som inte signar vårt band. Vi är riktigt jävla bra, de förstår inte hur mycket de förstör vår framtid" Nä, sånt blir jag lack på, ät bajs!

Lägg ner hela jävla film sverige och lägg pengarna på något vettigt istället!




För övrigt sitter jag och stirrar på sista biten kladdkaka, jävla svin, den sitter där och hånar mig!
Mycket väl medveten om att, om jag äter den så blir Sandra sur för jag tog det sista. Askaka!

(och nej, jag ska inte ta den)

Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: